Mějte přehled o novinkách a trendech v tomto odvětví. Buďte IN i při tvorbě content kampaní, vyplatí se vám to.
Krátce, názorně a zajímavě
Méně někdy znamená více a v případě moderního content marketingu to platí dvojnásob. Mezi nejčtenější články a příspěvky patří v současnosti ty, které mají maximálně 300 znaků. Důležité jsou i nadále obrázky, video příspěvky, infografika a jakákoli jiná vizuální podpora.
Bezprostřední souvislost s SEO
Content marketing a SEO se navzájem doplňují. Bez dobrého SEO se totiž na první místa vyhledávání nedostanete, ale bez kvalitního obsahu také ne. Místo registrace do spousty vyhledávačů se dnes tedy vyplatí investovat unikátního, cíleného, kreativního a zajímavého obsahu.
Zapojte klienty
Chcete, aby se vaši klienti bavili, měli pocit, že jsou součástí projektu? Dejte jim více prostoru. Ať už tím, že se budou nějakou formou podílet na nové kampani nebo vám pomohou tvořit obsah – třeba zodpovězením krátké ankety či poskytnutím rozhovoru. Ozvláštníte si navíc svou pracovní rutinu.
Vliv sociálních sítí roste
Už dávno nestačí pouze založit Facebook, Instagram a Twitter profil. Sledujte trendy, směřujte svou kampaň tam, kde se vám to nejvíce vyplatí. Nezapomeňte si definovat cílovou skupinu a posty pečlivě načasujte. Na místě je zvážit také odpovídající, správně zaměřenou podporu.
Zvyšují se rozpočty
Investice do content marketingu stále rostou, a to nejen díky stále frekventovanějšímu využívání sociálních sítí. Během následujících 12 měsíců se k tomuto kroku chystá více jak polovina top marketérů.
Držte krok s dobou, zapracujte na obsahovém marketingu. Tato investice se vám ještě vrátí.