Červnové změny v českých médiích
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…
Český rozhlas spustil zpravodajský server iRozhlas.cz. Portál vede Radek Kedroň spolu s Jiřím Špačkem, kteří předtím zakládali web Lidových novin. Spolu s nimi přišli z Mafry taky Ondřej Grolis, Hana Mazancová, nebo Martin Samek. Stránky nenesou žádnou reklamu a obsah se na mobilech načítá postupně, aby byl co nejméně náročný pro data.
Jak jsme psali už v únoru, redakce Seznamu přišla o Romana Pistoriuse (iDnes) a Jana Ciznera (E15). Dvojici zkušených redaktorů ale nahradila dalšími dvěma známými jmény – Hanušem Hanzlíkem (z TV Nova) a Monikou Binarovou, bývalou šéfredaktorkou magazínů OnaDNES. Binarová bude mít na starosti vedení serveru Proženy.cz, který bý v dubnu měl projít redesignem.
Koncem února došlo k poměrně nečekané proměně vlastnické struktury v impériu Jaromíra Soukupa. Čínská firma CEFC, reprezentovaná ve správní radě vydavatelství Empresa Media a mediálce Médea Jaroslavem Tvrdíkem, se rozhodla odprodat svůj minoritní podíl zpátky Soukupovi. Důvody rozhodnutí obě strany tají, CEFC využila klauzule, podle které mohla zakoupené akcie vrátit do března 2017. Redakci Seznam Zpráv opustily…
Krizové situace a špatné zprávy nevyhledává nikdo. Když se ale objeví, neutečete. Vezměte je jako výzvu, postavte se jim. Nejlépe se na ně připravte předem. Krizový manažer radí, jak se k negativním informacím postavit, komunikovat je a ustát na veřejnosti. O co vlastně bojujeme? Ať už jde o jakoukoli zprávu, z komunikačního hlediska jde vždy o jediné…
Často se mluví o tom, kam se PR obor posunuje a jak je nutné se přizpůsobit. Rádi bychom ale poukázali na to, že jsou i vlastnosti, které by si každý píárista měl naopak za každou cenu udržet. Toho se přidrž EMPATIE Pracujeme s lidmi. Každý den si musíme udělat obrázek o tom, jak na nás lidé…
Víte, jak se obsahový marketing liší od klasického PR? Pomůžeme vám zorientovat se a poradíme, kdy a jak content marketing efektivně využívat. Stejný cíl, několik cest Obě oblasti mají společný cíl. Tradiční PR i content marketing se snaží přitáhnout návštěvy či nákupy, zvýšit zájem o produkty nebo značku samotnou. Budovat její dobrou pověst v očích zákazníků….
Jak využít story telling při tvorbě obsahu a dennodenní práci v PR agentuře? Ztotožníte se s následujícími 10 radami? Dobrý příběh vás chytí za srdce. Máte husí kůži, mrazí vás, nebo naopak neudržíte koutky a smějete se. Vtáhne vás do jiného světa a nechá prožít neopakovatelný zážitek. A samozřejmě, dobrý příběh prodává. Toho se v PR oboru často využívá….
Změny a jejich směr v drtivé většině oborů určuje anglicky mluvící část světa a PR v tomto ohledu není výjimkou. Zde je několik silných trendů, které lze v public relations vypozorovat. Právě sledování zahraničních novinek a sílících trendů může poskytnut řadě firem výhodu do budoucna. Můžeme totiž s téměř absolutní jistotou říci, že aktuální proudy například amerického PR se…
S odlišnou mentalitou jednotlivých národů souvisí i různý přístup k oboru PR a ke komunikačním a marketingovým nástrojům. Díky nim je na daných trzích možné uspět. V rámci Evropy patří k oblastem se specifickým PR prostředím například Francie a další frankofonní státy. Přestože například lidé v USA, a to i z oboru, považují tyto země jen za součást evropského regionu,…
S trendem šíření informací 365/7/24 a s rozmanitostí mediálních platforem, které jsou dostupné i široké veřejnosti, nestačí novinářům a PR specialistům už jen ostražitost. Musí být při své práci především aktivní a progresivní. Inovace se rozmáhají v každém odvětví. Progresivní PR agentury se modernizují. Osvojují si nové dovednosti v datech, výzkumu, placených médiích a současně investují do vytváření kreativních…
Protože nás zajímalo, jak si na českém PR trhu stojí komunikační agentury, vytvořili jsme si vlastní žebříček. První tři místa si rozdělili AMI Communications, Bison & Rose a Ogilvy. Ve světě je tomu ale trochu jinak. Přinášíme vám úplně čerstvá mezinárodní data! Žebříček vychází z účetních závěrek, které jednotlivé firmy vkládají do obchodního rejstříku a jsou…