Červnové změny v českých médiích
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…
Český rozhlas spustil zpravodajský server iRozhlas.cz. Portál vede Radek Kedroň spolu s Jiřím Špačkem, kteří předtím zakládali web Lidových novin. Spolu s nimi přišli z Mafry taky Ondřej Grolis, Hana Mazancová, nebo Martin Samek. Stránky nenesou žádnou reklamu a obsah se na mobilech načítá postupně, aby byl co nejméně náročný pro data.
Jak jsme psali už v únoru, redakce Seznamu přišla o Romana Pistoriuse (iDnes) a Jana Ciznera (E15). Dvojici zkušených redaktorů ale nahradila dalšími dvěma známými jmény – Hanušem Hanzlíkem (z TV Nova) a Monikou Binarovou, bývalou šéfredaktorkou magazínů OnaDNES. Binarová bude mít na starosti vedení serveru Proženy.cz, který bý v dubnu měl projít redesignem.
Koncem února došlo k poměrně nečekané proměně vlastnické struktury v impériu Jaromíra Soukupa. Čínská firma CEFC, reprezentovaná ve správní radě vydavatelství Empresa Media a mediálce Médea Jaroslavem Tvrdíkem, se rozhodla odprodat svůj minoritní podíl zpátky Soukupovi. Důvody rozhodnutí obě strany tají, CEFC využila klauzule, podle které mohla zakoupené akcie vrátit do března 2017. Redakci Seznam Zpráv opustily…
Když se vaše stránka na mobilním zařízení nenačte za tři sekundy, polovina návštěvníků to jednoduše vzdá a jde jinam. To tvrdí čerstvá studie společnosti Google. Pokud se polovině návštěvníků nezobrazí reklama, přichází o příjem nejen vydavatel, ale i provozovatel reklamního systému, například právě Google. Co se s tím dá dělat? Kromě návrhů na optimalizaci vlastních webových…
Víte, jak se obsahový marketing liší od klasického PR? Pomůžeme vám zorientovat se a poradíme, kdy a jak content marketing efektivně využívat. Stejný cíl, několik cest Obě oblasti mají společný cíl. Tradiční PR i content marketing se snaží přitáhnout návštěvy či nákupy, zvýšit zájem o produkty nebo značku samotnou. Budovat její dobrou pověst v očích zákazníků….
Mějte přehled o novinkách a trendech v tomto odvětví. Buďte IN i při tvorbě content kampaní, vyplatí se vám to. Krátce, názorně a zajímavě Méně někdy znamená více a v případě moderního content marketingu to platí dvojnásob. Mezi nejčtenější články a příspěvky patří v současnosti ty, které mají maximálně 300 znaků. Důležité jsou i nadále…
Poutavý nadpis a čtivý, hodnotný obsah. I tak se dá shrnout kouzlo obsahového marketingu. Chcete patřit mezi skutečné hvězdy v tvorbě obsahu? Těchto 10 bodů byste měli mít v malíku. Chybí podle vás mezi základními radami pro psaní poutavých textů něco zásadního? Sdílejte v komentářích svůj názor. Budeme rádi také za vaše tipy a zkušenosti.
Obsahový marketing, nebo též content marketing, je tak trochu staronový způsob komunikace. Velké firmy vydávaly své vlastní časopisy a interní periodika už od konce 19. století. Skutečný boom ale obsahový marketing zažívá v dnešní době rychlých informací. Princip zůstává stále stejný. Jde o to, podělit se se stávajícími a potenciálními zákazníky (případně ještě širší cílovou skupinou)…
Jak se zviditelnit a oslovit co nejvíce potenciálních klientů? Světové společnosti a osobnosti bojují o pozornost. Přiučte se od nich. Každoročně je možné dohledat žebříčky, které hodnotí nejúspěšnější kampaně v oblasti content marketingu. Kritéria jsou různá: originalita, počet návštěvníků, humor nebo všestrannost. Vybrali jsme pro vás tři nejzajímavější. A to hned ze zcela rozdílných oblastí. Zábavná…
Jak využít story telling při tvorbě obsahu a dennodenní práci v PR agentuře? Ztotožníte se s následujícími 10 radami? Dobrý příběh vás chytí za srdce. Máte husí kůži, mrazí vás, nebo naopak neudržíte koutky a smějete se. Vtáhne vás do jiného světa a nechá prožít neopakovatelný zážitek. A samozřejmě, dobrý příběh prodává. Toho se v PR oboru často využívá….
Čemu spotřebitel věří, co se mu líbí a co od obsahu, který mu firmy předkládají, vlastně očekává? Odpovědi přináší náš průzkum. Výsledky jsou mnohdy překvapivé. Za poslední dobu bylo vynaloženo víc než dost energie na to, aby firmy zjistily, co se spotřebitelům na sociálních sítích líbí, čemu věří, zda čtou sponzorovaný obsah nebo ne… Ale…