Červnové změny v českých médiích
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…
Český rozhlas spustil zpravodajský server iRozhlas.cz. Portál vede Radek Kedroň spolu s Jiřím Špačkem, kteří předtím zakládali web Lidových novin. Spolu s nimi přišli z Mafry taky Ondřej Grolis, Hana Mazancová, nebo Martin Samek. Stránky nenesou žádnou reklamu a obsah se na mobilech načítá postupně, aby byl co nejméně náročný pro data.
Jak jsme psali už v únoru, redakce Seznamu přišla o Romana Pistoriuse (iDnes) a Jana Ciznera (E15). Dvojici zkušených redaktorů ale nahradila dalšími dvěma známými jmény – Hanušem Hanzlíkem (z TV Nova) a Monikou Binarovou, bývalou šéfredaktorkou magazínů OnaDNES. Binarová bude mít na starosti vedení serveru Proženy.cz, který bý v dubnu měl projít redesignem.
Koncem února došlo k poměrně nečekané proměně vlastnické struktury v impériu Jaromíra Soukupa. Čínská firma CEFC, reprezentovaná ve správní radě vydavatelství Empresa Media a mediálce Médea Jaroslavem Tvrdíkem, se rozhodla odprodat svůj minoritní podíl zpátky Soukupovi. Důvody rozhodnutí obě strany tají, CEFC využila klauzule, podle které mohla zakoupené akcie vrátit do března 2017. Redakci Seznam Zpráv opustily…
Generace Z pomalu dospívá a stává se velice početnou perspektivní cílovou skupinou. Je na čase uvědomit si, čím se liší od generace Y a naučit se s nimi správně pracovat. Ještě do nedávna se v souvislosti s mladou cílovou skupinou kolem 18 – 34 let mluvilo zejména o generaci Y neboli o mileniálech. Jenže život jde dál a do…
Slovní spojení zmiňované velmi často – klienty, kolegy, nadřízenými. Máte ale opravdu jasno v tom, kdo je vaše cílová skupina a jak ji nejlépe oslovit? Váš vysněný zákazník Cílová skupina je podrobně specifikovaný okruh lidí, který chcete oslovit svou komunikační kampaní. Jsou to všichni, komu chcete prodávat produkty, ať už své nebo vašich klientů. Ten, koho…
Říká se jim různě – brand ambasadoři, influenceři, opinion leadeři… Jsou to silné osobnosti s jistým vlivem na své fanoušky, kteří se rozhodli spojit své jméno s určitou značkou či klientem. Jenže získat a udržet jednu tvář je těžké. Při navazování spolupráce s novým ambasadorem jde často o osobní chemii. Obě strany by si měly padnout do oka,…
Víte, jak se obsahový marketing liší od klasického PR? Pomůžeme vám zorientovat se a poradíme, kdy a jak content marketing efektivně využívat. Stejný cíl, několik cest Obě oblasti mají společný cíl. Tradiční PR i content marketing se snaží přitáhnout návštěvy či nákupy, zvýšit zájem o produkty nebo značku samotnou. Budovat její dobrou pověst v očích zákazníků….
Mějte přehled o novinkách a trendech v tomto odvětví. Buďte IN i při tvorbě content kampaní, vyplatí se vám to. Krátce, názorně a zajímavě Méně někdy znamená více a v případě moderního content marketingu to platí dvojnásob. Mezi nejčtenější články a příspěvky patří v současnosti ty, které mají maximálně 300 znaků. Důležité jsou i nadále…
Není to tak dlouho, co se na české marketingové scéně objevil pojem „influencer“. Přesvědčte se, že tomuto pojmu rozumíte správně a inspirujte se, jakým způsobem je vhodně zapojit do svých marketingových kampaní. Pojem influencer se do světového povědomí zařadil již v polovině minulého století. V té době se samozřejmě neprezentovali na sociálních sítích a svých blozích,…
Poutavý nadpis a čtivý, hodnotný obsah. I tak se dá shrnout kouzlo obsahového marketingu. Chcete patřit mezi skutečné hvězdy v tvorbě obsahu? Těchto 10 bodů byste měli mít v malíku. Chybí podle vás mezi základními radami pro psaní poutavých textů něco zásadního? Sdílejte v komentářích svůj názor. Budeme rádi také za vaše tipy a zkušenosti.
Obsahový marketing, nebo též content marketing, je tak trochu staronový způsob komunikace. Velké firmy vydávaly své vlastní časopisy a interní periodika už od konce 19. století. Skutečný boom ale obsahový marketing zažívá v dnešní době rychlých informací. Princip zůstává stále stejný. Jde o to, podělit se se stávajícími a potenciálními zákazníky (případně ještě širší cílovou skupinou)…
Jak se zviditelnit a oslovit co nejvíce potenciálních klientů? Světové společnosti a osobnosti bojují o pozornost. Přiučte se od nich. Každoročně je možné dohledat žebříčky, které hodnotí nejúspěšnější kampaně v oblasti content marketingu. Kritéria jsou různá: originalita, počet návštěvníků, humor nebo všestrannost. Vybrali jsme pro vás tři nejzajímavější. A to hned ze zcela rozdílných oblastí. Zábavná…
Rozvoj umělé inteligence a strojového učení stojí za boomem chatbotů, kterým nedávno otevřel brány i Facebook Messenger. Jak chatbot funguje a k čemu se hodí? Nahradí v dohledné době lidské správce profilů? Tímto článkem otevíráme volný seriál o umělé inteligenci v marketingu. Za nástupem Chatbotů stojí dva současné trendy, komunikace formou osobní konverzace (1:1) a rozvoj strojového učení…