Červnové změny v českých médiích
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…
Obraz trhu práce se s posledními léty mění. Absolventi, zvláště technických škol, se aktivně nepodílejí na hledání práce. Jsou totiž často vyhledáváni firmami. S nastupující generací mileniálů pomalu ale jistě ustupuje od zažitých tradic. Přichází revoluce práce, připravte se. V současné době se tuzemsko pohybuje na úrovni ideální nezaměstnanosti (cca 5%). Co se někde zdá ideální, může…
„Nelze budovat reputaci na základě toho, co jednou hodláme dělat“ … Píše se první polovina 20. století a symbol automobilového průmyslu Henry Ford buduje společnost na neotřesitelných základech svého současného ideového a produktového portfolia. Odkaz světu je jasný – buďte věrohodní, spolehliví, důvěryhodní a mějte vědomí odpovědnosti. Až dnes se Foglarovská hesla stávají minimálním standardem…
V současné době význam zákaznických benefitů celkově klesá, vždy ale záleží na konkrétním produktu i na odvětví, ve kterém vaše firma působí. Možná byste tuto oblast neměli podceňovat. Podle výsledků světového průzkumu společnosti FleishmanHillard z roku 2015, má přidaná hodnota a benefity pro zákazníky asi 55% vliv na pověst celé firmy. A takovému číslu byste jako majitelé…
Máte představu, jak firemní reputaci ovlivňují investice do společenské odpovědnosti? Přečtěte si, proč bez CSR není možné vybudovat seriózní image firmy ani udržet zákazníky spokojené. Opuštění „profit only“ přístupu je trendem firemní komunikace. Koncept společenské odpovědnosti ale nový není. Aktivity tohoto typu se začaly objevovat již v 90. letech. Ačkoli je stát přímo nevyžaduje, na důležitosti…
Máte špičkového člověka na pozici tiskového mluvčí. Váš CEO píše pravidelně blog. Vydáváte tiskové zprávy, pořádáte konference a novináře máte v malíčku. Facebook běží na plné obrátky a do zákazníků jste narvali tolik impresí, že už o vás ví i vaše babička. Ale pořád to nějak není ono. Zákazníci si nemyslí, že zrovna váš produkt je…
Obor, který se ještě nedá studovat a lidé spíš „vaří“ z vody, případně vlastních zkušeností. V Americe vzniklo několik publikací popisující přístupy k těmto dvěma anglickým slovům. Česko však stále objevuje svůj případný potenciál na tomto poli. Employer branding je proces, kdy se firma nebo organizace snaží propagovat jako „vysněný“ zaměstnavatel. Často se v anglicky mluvících zemích používá také…
Milovat, na každý pád magické slovo. Lze ho ale vztáhnout na svazek zákazník – značka? Liší se nějak od „obyčejného“ mít rád? Průzkum potvrzuje, že láska spotřebitelů může brandu přinést spoustu benefitů, včetně těch finančních. Lidé se mohou do značky zamilovat z nespočtu důvodů. Například: Pro to, co značka představuje, za čím si stojí. Protože poskytuje spotřebiteli…