Červnové změny v českých médiích
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.
Televize je over. Program je jasně daný a jediný způsob, jak si ho můžeme přizpůsobit, je přepínat jednotlivé kanály. Není divu, že dáváme přednost sledování na internetu. Kolik času věnujete sledování videí na Instragramu, YouTube, nebo Facebooku? V Americe, podle výzkumů, touto aktivitou stráví dospělý člověk průměrně až 1 hodinu a 16 minut denně. Video na…
Když se vaše stránka na mobilním zařízení nenačte za tři sekundy, polovina návštěvníků to jednoduše vzdá a jde jinam. To tvrdí čerstvá studie společnosti Google. Pokud se polovině návštěvníků nezobrazí reklama, přichází o příjem nejen vydavatel, ale i provozovatel reklamního systému, například právě Google. Co se s tím dá dělat? Kromě návrhů na optimalizaci vlastních webových…
Tento nástroj může pomoci v šíření a konzumaci vašeho obsahu. Využijte toho, že v Česku se ve velkém tyhle články teprve rozjíždí, získejte náskok. Zalívat vroucí vodou ani čekat 5 minut u těchto instantních článků nemusíte. Stručně a jasně „Služba, která umožňuje tvořit žijící a dýchající články, v nichž jde o mnohem více, než o pouhá slova.“…
Víte, jak se obsahový marketing liší od klasického PR? Pomůžeme vám zorientovat se a poradíme, kdy a jak content marketing efektivně využívat. Stejný cíl, několik cest Obě oblasti mají společný cíl. Tradiční PR i content marketing se snaží přitáhnout návštěvy či nákupy, zvýšit zájem o produkty nebo značku samotnou. Budovat její dobrou pověst v očích zákazníků….
Mějte přehled o novinkách a trendech v tomto odvětví. Buďte IN i při tvorbě content kampaní, vyplatí se vám to. Krátce, názorně a zajímavě Méně někdy znamená více a v případě moderního content marketingu to platí dvojnásob. Mezi nejčtenější články a příspěvky patří v současnosti ty, které mají maximálně 300 znaků. Důležité jsou i nadále…
Poutavý nadpis a čtivý, hodnotný obsah. I tak se dá shrnout kouzlo obsahového marketingu. Chcete patřit mezi skutečné hvězdy v tvorbě obsahu? Těchto 10 bodů byste měli mít v malíku. Chybí podle vás mezi základními radami pro psaní poutavých textů něco zásadního? Sdílejte v komentářích svůj názor. Budeme rádi také za vaše tipy a zkušenosti.
Obsahový marketing, nebo též content marketing, je tak trochu staronový způsob komunikace. Velké firmy vydávaly své vlastní časopisy a interní periodika už od konce 19. století. Skutečný boom ale obsahový marketing zažívá v dnešní době rychlých informací. Princip zůstává stále stejný. Jde o to, podělit se se stávajícími a potenciálními zákazníky (případně ještě širší cílovou skupinou)…
Jak se zviditelnit a oslovit co nejvíce potenciálních klientů? Světové společnosti a osobnosti bojují o pozornost. Přiučte se od nich. Každoročně je možné dohledat žebříčky, které hodnotí nejúspěšnější kampaně v oblasti content marketingu. Kritéria jsou různá: originalita, počet návštěvníků, humor nebo všestrannost. Vybrali jsme pro vás tři nejzajímavější. A to hned ze zcela rozdílných oblastí. Zábavná…