Březnové pohyby českých médií
Jak jsme psali už v únoru, redakce Seznamu přišla o Romana Pistoriuse (iDnes) a Jana Ciznera (E15). Dvojici zkušených redaktorů ale nahradila dalšími dvěma známými jmény – Hanušem Hanzlíkem (z TV Nova) a Monikou Binarovou, bývalou šéfredaktorkou magazínů OnaDNES. Binarová bude mít na starosti vedení serveru Proženy.cz, který bý v dubnu měl projít redesignem.
Po jedenácti letech odchází šéf české HBO Ondřej Zach, který se zasadil o rozvoj značky už od počátku jejího vysílání u nás. Jméno jeho nástupce neznáme, česká divize ale asi v budoucnu bude řízena výhradně z Varšavy.
Czech News Center se rozhodlo upravit své dosavadní portfolio aktualizací již dříve známých titulů. Časopis ZEN, který byl rozdáván zdarma, byl zpoplatněn a je vydáván s čtvrtletní periodicitou. Upravil také své motto, ve kterém se titul s rozhovory a kulturními recenzemi prezentuje jako „časopis o moudrém životním stylu.“ Deník E15 bude nově prodávat i dvouměsíčníky, spojené vždy s nějakým významným byznysovým odvětvím (první přišly na řadu inovace v bankovnictví, další číslo bude o realitním trhu).
Škatulata v pohybu
Finančním ředitelem Vltava Labe Media se, po odhodu Dominiky Kalinové na mateřskou, stal Vít Nantl, přicházející z mateřské Penty.
Škatulata se v březnu hýbala hlavně v české pobočce Lagardére. Jeho výkonný ředitel Miroslav Hrnko přešel na post CEO Radiohousu. Lagardére má také novou tiskovou mluvčí Lucii Ryss (z ČRo) a šéfku digitální komunikace Lenku Heřmanovou.
Překvápko měsíce
Relativní šeď a klid březnových mediálních vod narušilo pouze spuštění lifestelového webu Flowee.cz. Zaměřen je na „chytrý“ životní styl, osobní rozvoj a všechno s tím spjaté. Stránky jsou pod taktovkou šéfredaktorky Jany Tobrmanové Čihákové. Za webem stojí Richard Fuxa a jeho billboardová společnost BigBoard Media. Budiž jim proto ke cti, že si na Googlu platí SEO optimalizaci i na klíčové slovo flowee.cz – vstup expertů na venkovní reklamu do neprobádaných internetových hájů tak nemůže být ikoničtější.
Vložte komentář